الاثنين، يوليو ١٠، ٢٠٠٦

عقبالنا.. يارب



من مدونة مصعب الخير
"من أجل من ملأ عليّ قلبي، و كان طلبه أن أجعل هذه المدونة تعبر عني أكثر..
إليه أهدي هذه الحروف من وراء أسوار ذاتي.."

من مدونة ورقة شجر
"اهديها لهم لأنهم ساعدونى انا اخرج عن كسلى عن الحياة والكلام والكتابة ، والى من صمم ان اكتب تدويناتى اهدى له مزيد من داخلى .."

من مدونتي الفقيرة
"قرأت مجموعة من الاهداءات لعلها تهديني إلى إهدائي الخاص إلا أنني وجدتها تبدأ في الغالب تهدى إلى حبيبة أو زوجة أو أولاد وأنا لا توجد في حياتي فتاة , غير بهية , ولا أظن انه ستوجد في يوم من الأيام أما عن والدتي فانا أراها اكبر من اهديها هذه المدونة ,فقررت أن أهدى المدونة إلى نفسي ."

مش عارف انا ايه اللى كتبته ده بس هي جت في دماغي كده.. احساس فظيع بالوحدة اليومين جوايا وع خنقة غريبة خلتني واحساس قوي باني عايز اعيط هو اللى خلاني اكتب الكلام ده واقول

عقبالي يارب...

هناك تعليق واحد:

العـابــــــــره يقول...

انا مش فاهمه عقبالك إيه بالظبط
لكن بقولك عقبالك بإللى فى بالك
وربنا يحقق كل امالك
واكيد يومين الوحده دول هيعدوا