الأربعاء، يناير ٢٤، ٢٠٠٧

حبة هرتلة

- السلام عليكم.. أستاذ ياسر؟

- مين حضرتك؟

- أنا أحمد الهواري

- أزيك يا أبو حميد.. اتفضل حط شنطتك واطلع الأتوبيس..

------------

- مالك يا ابني؟

- مفيش أصلي منمتش بالليل.. والندوات بتبدأ بعد الفطار الساعة 8.. مانتى عارفة أنا مبعرفش أنام بالليل؟

-----------

- أستاذ أحمد.. أستاذ أحمد..

- إيه.. هه.. إيه..

- في إيه يا أستاذ أحمد..

- مفيش أسف بس أنا ساعات بتفزع كده وأنا بصحى

- أسف بس حبيت أٌولك أنهم كلموك في التليفون..

- متشكر جدا واسف علي الموقف الرخم ده..

------------

- ما تقوم ترقص يا بني بدل مانتا عمال ترقص وانتا قاعد..

- بلاش.. لحسن لو قمت ممكن أعقدها وتبطل رقص.. وأكيد وراها كوم لحم بتجري وراه.. نياهههها

------------

- أستاذ أحمد برافو عليك.. ده انتا عقدتها.. خليتها ولا تسوى..

- ممممممممممم.. طيب

----------

- ايه بتبصوا علي ايه؟؟؟

- مممممم.. مفيش

- عادي يعني .. مجانين ونزلوا البحر الساعة 12 بالليل في عز طوبة.. عادي خالص.. نياهههههههه

--------------

- الله.. منظر البحر حلو أوي..

- عارفة أصل الامتداد اللامتناهي للجمال ده بيخلق جواكي نوع من الامتداد اللانهائي بالهدوء والراحة..

----------

- عارفة أنا اكتشفت أن الواحد ساعات بيحط نفسه ورا أسوار علشان ظروف في الحاضر.. بعدين بتبقى الأسوار دي من الماضي ومفيش مبرر لوجودها دلوقتي، بس برضه الواحد بيبقى خايف يعديها..

- طب إيه..

-----------

ولا كأنكو قريتوا حاجة.. حبة هرتلة.. بيحصل في أحسن المدونات..

هناك ٢٦ تعليقًا:

elkamhawi يقول...

قشطة صباح الفل انا اول تعليق
انا عارف بفضلك طبعاً
وزى ما قلتلك هرتلة بس حلوة

LAMIA MAHMOUD يقول...

----------

- عارفة أنا اكتشفت أن الواحد ساعات بيحط نفسه ورا أسوار علشان ظروف في الحاضر.. بعدين بتبقى الأسوار دي من الماضي ومفيش مبرر لوجودها دلوقتي، بس برضه الواحد بيبقى خايف يعديها..

- طب إيه..



طبعا انا عارفة غالبية المواقف .. اشطة يعني من حقك تهرتل .ز بس الجزء اللي انا حاطاه ده مكانش هرتلة خاااااااااالص .. الجزء ده صح وصح اوي كمان ياريت تبقى بتقوله باقتناع

zordeak يقول...

يا مساء الهرتلة

هرتل براحتك يا باشا


المدونة أفضل مكان للهرتلة

بل هى المكان المثالى للإرهاصات النفسية


هههههه

حلوة ارهاصات دى


بس حلوة حتة خايف لتعقدها د


شكلك جامد يا مان

محمد عبد الغفار يقول...

لو كانت الهرتلة كده ، فهرتل على طول

محمد السيد..مش حاسكت يقول...

هرتل يب عم هرتل ...


سيبك من أي حاجة ...

إدي كمان هرتلة ... لو فضيت ..هرتل لي شوية معاك ...

emz يقول...

توء
مش هرتلة دى

frozen love يقول...

وأنا مجنون
آخر مجنونٍ في البلدة
نوعي منقرض مولاتي
وأنا في أروع حالاتي
فخذيني الآن


de hrtla..2mal elflsfa tb2a eh..lol

hwa 3moman el2nb3ath eldakhly elnab3 mn taket el2nsan beyb2a fe kter mn el27wal hwa el7dod elnha2ya lkl 7aga...hehehehe....ahrtl 7baaa ana kman

shimaa يقول...

عارفة أنا اكتشفت أن الواحد ساعات بيحط نفسه ورا أسوار علشان ظروف في الحاضر.. بعدين بتبقى الأسوار دي من الماضي ومفيش مبرر لوجودها دلوقتي، بس برضه الواحد بيبقى خايف يعديها..

- طب إيه..
mesh 3rfa..lw 3rft 2oli

مُزمُز يقول...

على فكرة عندي علاج جامد جدا للهرتلة بوصي بيه كل الحبايب

عليك وعلى السدر الجبلي الاصلي
نياهياهياهيهههههه

مُزمُز يقول...

قصدي عسل السدر الجبلي الأصلي
بتاع مولودي أفلام
نياهههههه

كراكيب نـهـى مـحمود يقول...

اكيد هوه ده استاذ امدنفس الشريطة الموف حوالين رقبته زي اللي جت في الحلم
انا هقع من على السرير لما الحق اصحى هه هه انا فين
ياااه الواحد بيعمل تش لما ينزل المية في الساقعه دي
ولا كانك قريت تعليق
صباح القشطة

أسوور يقول...

هى فعلا حبة هرتلة

عماد رفعت يقول...

سيبك
بس عجبني معلومه ان الامتداد الطبيعي بيعطي امتداد وهدوء داخل نفس البشر
معلومه حلوه اصل انا بهتم بالنفس جدا
c u

Unknown يقول...

عارفة أنا اكتشفت أن الواحد ساعات بيحط نفسه ورا أسوار علشان ظروف في الحاضر.. بعدين بتبقى الأسوار دي من الماضي ومفيش مبرر لوجودها دلوقتي، بس برضه الواحد بيبقى خايف يعديها..
---------
مش المفروض انك تخاف, طالما الأسوار خلاص بقت من الماضي انت مش تعديها لأ انت المفروض تهدها, هدها ولا يهمك

Dananeer يقول...

حاقده عليك يا أحمد بجد
كنت عند البحر

الاسوار و المسافات
ادمان؟
........

دعاء عادل يقول...

عارف احلى حاجه انك حر بتعمل كل اللى يجى على بالك
عادي يعني .. مجانين ونزلوا البحر الساعة 12 بالليل في عز طوبة.. عادي خالص..
أستاذ أحمد برافو عليك

We2am يقول...

3arf?ana kont mayta noom w ft7t blog aw etnen ls7aby w msbtsh comments msh 2dra..2ret elpost..m2drtsh amshy kida..bamoot fe hartltk ya pasha :) wel goz2 elle m32d elnas dah..ya 3am ew3a el2bda3 :) bs fe3lan dmaa3'..
wad7 en elnoom belil dah hay3mlk mshakel w yedy3 elmwa3eed..tc b2a
msh h3l2 3algoz2 bta3 elb7r..elle 3la raso ba67a b2a..ha3 ha3 haaa3 :D

smraa alnil يقول...

مش عارفة حسيت اني عارفة كل المواقف اللي انت بتقول عليها دي
وفي نفس الوقت حسيت اني مش عارفة حاجة
بس كل اللي اقدر اقوله اني حسيت سبب الهرتلة دي ايه
دة عشان انت بس مسميها هرتلة
لكن انت عارف ونفسك عارفة انها مش هرتلة خالص
انت وحشت نفسك وي ياض يا احمد
ابقي اسال بقي

واحـــد مـــــن الـنـــاس يقول...

ادي الهرتلة ولا بلاش
عيش يا باشا
عيش

ام مليكة يقول...

باشا مساء الخيرررررررررررررررعلى راي المعلمين الكبار قوي قوي طبعا انا اتميز عن هذه التعليقات السابقة انني واحدة من ابطال هذا العمل الهزلي الذي قمنا به
معلش يا جماعة الجلالة اخدتني ونسيت نفسي براحتك ياهواري وياجماعة اي حد عايز دليل ادانة لهواري يكلمن وانا ابعت له ادلة قوية لا يمكن التنصل منها ابدا

ياء يقول...

هرتل يا حبيبى هرتل
والقرع لما استوا
مش عارف ايه ايه

Amr Ahmed يقول...

صباحو قشطة

ايه التهييس ده ياعمنا

فووق كده

كله بيعدي

تحياتي

Mody Rap يقول...

و مالو لما تهرتل يا ابو الليالي
هي الدماغ الخيال مش بتيجي غير من الدور الارضي اللي بييجي منو الوهم كلو


فكك من الوضع و اضرب واحد خروب و هيص في الزحمة لان الزحمه محدش فيها بيسال حد انت بتعمل ايه


مودي راب

Abd El Rahman Magdy يقول...

أحمد باشا
فينك مختفي ليه؟
فين تدويناتك
طمنا عليك يا راجل

dead man يقول...

elkamhawi
تشكر يا ذوق..
واحشني علي فكرة يا واد
------------
LAMIA MAHMOUD
ده يتوقف علي معنى الاقتناع
-------------
zordeak
حلوة منك ارهاصات يا باشا.. وأهلا بيك ونتمنى انك تكررها
----------------
Mohamed A. Ghaffar
ربنا يخليك يا واحشني
-----------------
محمد السيد
لو مش فاضي افضالك يا جميل
-------------------
emz
:)
------------
frozen love
de ba2a nazret el 3abz el enb3age el 5lag :)
---------------
shaimaa
أوعدك هبقى أقولك
--------------
مزمز

وده غالي بأه ولا شعبي لذيذ
:)
----------------
كراكيب نـهـى مـحمود
صباح الفل.. صحى النوووووووووووووم
------------------
وله نهايه
يبسطنا أنك لقيت عندنا حاجة تهمك
-----------------
esraa
يدي ضعيفة ومعولى ذاب في يدي
-----------------
Dananeer
أنواع أخرى من الإدمان
--------------
دعاء عادل
الحرية حلوة برضه ياولاد
:))
-------------
we2am
=))
--------------
smraa alnil
من عيني.. انتا تأمر
----------------
واحـــد مـــــن الـنـــاس
اهي دنيا عايشين فيها وبس
------------------
بنت امي الغالية
كده بتشرديلي علي الملأ.. ماشي
---------------
ياء
حبيب قلبي اللي واحشني.. قالها يا لوبيا يا سيدي
-----------------
Amr Ahmed
كله بيعدي .. بس بياخد وقته علي ما يعدي..

أهلا بيك عندنا
---------------
Mody Rap
تصدق بالله انا بقالى كثير ما شربتش خروب ونفسي فيه
----------------
عبووووووووووووود
ربنا يخليك يا جميل
عادي انا كده بغطس شوية واقب علي الوش حبة.. ربنا يخليك

مُصْعَب إِبْرَاهِيم يقول...

عملوها الوحوش ...
يا ريتني كنت معاهم
يا ريتني كنت معاهم..
بذمتك مش وحشتك؟! وكنت مفتقدني ساعتها؟!!!


سيبك من كل ده ياض تعالى هنا... ازاي تكتب تدوينة من غير ما تبعت لي اللينك؟!!!!

:)

عارف .. الهرتلة اللي بجد.. في علاقة التعليقات بالموضوع :)